Кошик
131 відгук
+380 (95) 247-72-00
+380 (44) 561-59-95
+380 (98) 130-87-77
Берестейский проспект, 15, Київ, Україна
Кошик
Все для автоматизації Вашого бізнесу! Ми працюємо! Приймаємо і відправляємо замовлення.

Модернізація автомобільних ваг. Заміна механіки на електроніку без заміни механічних тяг.

30 490 

  • Послуга
Модернізація автомобільних ваг. Заміна механіки на електроніку без заміни механічних тяг.
Модернізація автомобільних ваг. Заміна механіки на електроніку без заміни механічних тяг.Послуга
30 490 
+380 (95) 247-72-00
  • +380 (44) 561-59-95
  • +380 (98) 130-87-77
    Viber Telegram WhatsApp
+380 (95) 247-72-00
  • +380 (44) 561-59-95
  • +380 (98) 130-87-77
    Viber Telegram WhatsApp

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Модернізація механічних ваг в електронні — найдешевший і найшвидший спосіб автоматизувати Ваш бізнес якнайшвидше та з мінімальними витратами. 

Це особливо вигідно там, де необхідний строгий і точний учіп ваги.

Реконструкція автомобільних товарних ваг дасть можливість не тільки зважувати з підвищеною точністю, але й повністю обробляти, накопичення та збереження інформації, що допоможе уникнути впливу людського фактора.

За повної модернізації автомобільних ваг, важільна система механічних автомобільних ваг замінюється спеціальними тензометричними датчиками стиснення, на які встановлюється вантажна платформа ваг автомобільних.

При використання старої платформи необхідне її доопрацювання під встановлення на тензодатчики.

Водночас необхідно лише доробити основні носячи тумби на висоту 300...400 мм.

Сам процес модернізації (після закінчення будівельних робіт), включно з налагодженням ваг, займає не більш ніж три дні. Як пристрій індикації використовується електронний ваговий індикатор.

За часткової модернізації автомобільних ваг зберігається система важелів, а тензометричний датчик встановлюється у вихідну тягу. Циферблатний відлікований пристрій замінюється електронним ваговим терміналом.

Переваги МОДЕРНІЗАЦІЇ важільних автомобільних ваг:

  • велика економія коштів ( , порівнюючи зі встановленням нових електронних ваг, позаяк зберігаються дорогі елементи ваг — фундамент, вагова платформа, під'їзні шляхи та вагове приміщення)
  • заміна зношених механічних вузлів (елементів важільної системи) — дає змогу неабияк підвищити точність і стабільність показань, скоротити витрати на технічне обслуговування
  • автоматизована реєстрація результатів зважування (підвищує контроль за правильністю даних)
  • формування та роздрук звітів і супровідних документів
  • під'єднання ваг до комп'ютерної мережі підприємства для оперативного бухгалтерського обліку вантажів
  • надійність обслуговування
  • простота обслуговування
  • виняток можливості впливу людського фактора на результати зважування
  • зниження ймовірності виникнення конфліктних ситуацій із замовником

 

За бажанням замовника ваги можуть бути укомплектовані додатковим великогабаритним табло, світлофорами, комп'ютером, принтером і системою відеоспостереження.

Вміст робіт.

Під час модернізації здійснюється розроблення робочої конструкторської документації на допрацювання платформи та фундаменту, демонтаж важільної системи, у прийманні ваг долаштовуються бетонні або металеві опори, на які монтуються вузли вбудованості з тензодатчиками. Платформа встановлюється на датчики, сигнал яких підсумовується й надходить на цифровий електронний індикатор, який під'єднується до комп'ютера.

Типовий порядок проведення робіт:

  1. Підрядник проводить обстеження важільних ваг і, спільно з Заказчиком, становить план проведення робіт із реконструкції.
  2. Підряджач передає будівельне завдання й доставляє вагове обладнання.
  3. Підряджувач, спільно з Заказчиком, проводить демонтаж важільної системи ваг, виготовляє закладні деталі та проводить будівельні роботи (добудова тумб, ремонт котлована). Будівельні роботи проводяться будівельною бригадою Заказчика під контролем представника Підрядчика. Будівельна частина виконується відповідно до будівельного завдання.
  4. Після завершення будівельних робіт Підряджувач починає проводити монтажні та налагоджувальні роботи.
  5. Підряджає настроювання та здавання ваг Держака. Атестація проводиться відповідно до методики поверання, узгодженої з органом ЦСМ. Міжповерковий інтервал — не більш ніж 12 місяців.
  6. Підрядник встановлює програмне забезпечення обліку вантажів, навчання обслуговчого персоналу, навчання представника Заказника роботи з програмою обліку вантажів, передає експлуатаційну документацію.
  7. Роботи закінчуються підписанням акту здачі-приймання робіт із договору.

Гарантуємо найкращу ціну та високу якість обслуговування! Телефонуйте прямо зараз!

Інформація для замовлення
  • Ціна: 30 490 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner