Ваги автомобільні АМС-60 Е — обов'язкова система зважування вантажів, що перевозяться автомобільним транспортом.
Ваги автомобільні АМС-60 Е — обов'язкова система зважування вантажів, що перевозять автомобільний транспорт. Великий різновид ваг дає змогу зважувати на ходу та в статиці, ваги можуть бути фундаментальні або підкладні, з додатковими пандусами й без. З усієї різноманітності товарів, велика популярність набирають, звісно ж, ваги автомобільні електронні.
Електронні автомобільні ваги можуть бути інтегровані в автоматизовані системи підприємства для автоматизованого обліку та контролю вантажів. Повсякденна автоматизація, по-перше, спрощує обслуговування і скорочує час. По-друге, зручність інтеграції даних із комп'ютером відкриває велику зону оперування даними, наприклад, друк на папері, складання звітності.
Ваги автомобільні електронні дають змогу здійснювати трудомісткі операції за найменшу кількість часу. Принцип надходження даних від ваг до кінцевої точки (папери або файлів) не такий складний, особливо для комп'ютера. Інформація з датчиків, розташованих на автомобільних вагах, надходить у комп'ютерну систему з подальшою можливістю оформлення накладних на вантаж, ведення внутрішнього обліку підприємства, а також оперативного керування завантаженням автомобілів (дозаторна функція). Причому похибка вимірювання електронних автомобільних ваг становить усього 0.1%. Ядром вимірювальної системи є вимірювальний контролер, на який надходить інформація від тензодатчиків, де підлягає цифровій обробці та перетворенню на вагу для виведення як на індикатор для оперативного моніторингу автомобільних ваг, так і і на послідовний інтерфейс (монітор комп'ютера) для подальшого використання на ПЕВМ.
Вимірювальний контролер має меню гнучких налаштувань, за допомогою якого виводиться вся необхідна інформація про стан ваг і дає змогу проводити тарування й калібрування.
До стандартного комплекту постачання ваговитого комплексу (автомобільних ваг) входить АМС-60 Е: • вантажні пристрої (платформи);
• тензодатчики-з'єднувальний короб;
• Комп'ютер на робочому місці оператора, на якому ведеться відповідна база й обробка інформації з облікових завдань хлібоприйманих і зернопереробних підприємств.
Метрологічний характеристики АМС-60 Е:
- Класичні датчики колонного типу С16АС3/15 виробництва НВМ або їхніми аналогами фірм Keli та Utilcell, із секціями вантажної платформи по 8 метрів (3 шт.). Перевагою цього варіанту є ширше застосування датчиків колонного типу, зумовлене більш ранною появою на ринку тензодатчиків цього типу та популярністю бренда, що постачає фірми НВМ.
- S-подібні тензометричні датчики виробництва ESIT, з покращеними динамічними та механічними характеристиками, з секціями вантажної платформи по 6 метрів (4 шт.). У цьому варіанті пропонується новіша конструкція S-подібних тензодатчиків, що працюють на стискання, які позитивно зарекомендували себе під час експлуатації у важких умовах в інших країнах, і внесенох в Американський Реєстр засобів вимірювань України 2007 року No UA-MI/2-2183-2007.
- Розрахунки ваг ґрунтуються на стандартах навантаження H20-S16. Завдяки унікальній конструкції ваг навантаження розподіляється рівномірно за датчиками, а рівень деформації металевих платформ підтримується на мінімальному рівні. Це неабияк збільшує термін експлуатації датчиків, заощаджуючи фінансові та тимчасові вкладки на виробництво ремонту.
• Добре зарекомендовані для зважування у важких умовах: у кар'єрах, будівельних організаціях на бетонних заводах.
• Висока міцність ваг гарантує також їхню довговічність і надійність.
• Загальна вага платформи до 18 тонн (за довжини24 м), що забезпечує мінімальний вплив побічних чинників і стабільне зважування за будь-яких погодних умов.
• Платформа спирається на 8 (а не на 6) датчиків, що забезпечує рівномірне навантаження за довжиною платформи.
Технічні характеристики автомобільних ваг АМС-60 Е | |||
Модель | АМС-60Е | АМС-80Е | |
Клас точності за ГОСТ 29329-92 | середній | середній | |
Найбільша межа зважування (НПВ), т | 60 | 80 | |
Найменша межа зважування (НмПВ), | 2 | 2 | |
Дискретність відліку (d), кг | 20 | 20 | |
Ціна поверного поділу (е), кг | 20 | 20 | |
Грани допущеної похибки: | у разі періодичної перевірки | ||
від НмПВ до 500; | ±1е | ±1е | |
від 500 до 2000 року; | ±1е | ±2е | |
Свыше 2000е; | ±2е | ±3е | |
Габаритні розміри вантажної платформи, мм: | |||
Довжина без пандуса | 18000 (9000х2) | 20 000 (10 000х2) | |
24 000 (8 000х3) | |||
Ширина | 3280 | 3280 | |
Кількість вантажоприймальних платформ | 2 | 2 | |
Найбільша навантаження, витримується вагами короткочасно | 125% від НПВ | 125% від НПВ | |
Робочі умови експлуатації вантажного пристрою: | |||
Кліматичне вироблення за ГОСТом 15150-69 | У2 | ||
Температура навколишнього повітря | от -30 до +500С | ||
Відносна вологість | до 95% при 350С | ||
Ступінь захисту датчиків за ГОСТ 14254-96 | IP68 | IP68 | |
Ступінь захисту вагового індикатора WE2108 | IP65 | IP65 | |
Різновид відрахованого пристрою | WE 2108 | WE 2108 | |
Напруга змінного струму у разі частоти живлення 50 ± 1 Гц, В | 220 (+22; - 33) | 220 (+22; - 33) | |
Споживана потужність, Вт | 40 | ||
Час встановлення показань вагового термінал під час зважування, с, не більш ніж | не більш ніж 5 | ||
Робочі умови зважування автомобілів | |||
Швидкість наїзду та з'їзду автомобіля на платформу, не більш ніж | 5 км/год | 5 км/год | |
Час гальмування автомобіля на платформі, не менш ніж | 3 сек. | ||
Середній термін експлуатації, не менш ніж | 10 років |
- Ціна: 401 178 ₴